Manstep - takes you to a new level - <a href="http://www.manstep.dk/kunde_feedback"><div id="Menutop">Kundefeedback</a></div>
   

              Kundefeedback

Kundefeedback

Referencer                                                                  
  • DNP – Denmark A/S
  • Fibervisions A/S
  • Rockwool A/S
  • Codan Gummi A/S
  • Glenco A/S
  • Panther Plast A/S
  • Junkers Industrier A/S
  • NKT A/S
  • House of Prince A/S
  • Danske Bank A/S 
  • ABN AMRO Bank A/S 
  • Mols-Linien A/S
  • DAO Adviation A/S    
  • Og mange andre ...
 

Kommentarudpluk fra vores kunder:

Teknisk direktør hos Rockwool A/S:
"Vi takker for godt og veludført konsulentarbejde"

Controller hos Glenco A/S:
"Via Bedste Praksis (Next Practice) metoden er vores dækningsgrad inden for VVS-faget løftet med 4–5 % på landsplan og lokalt
med 10–12 % i løbet af 12 mdr."


Afdelingschef hos Codan Gummi:
"Efter vi havde implementeret Best Practice konceptet blev der hentet 4,1 mio. kr. direkte ned på bundlinien ud af
et afdelingsbudget på ca. 50 mio. kr. i løbet af 12 mdr. Tilmed er vores internationale autokunder meget imponeret
over det kvalitetsmæssige løft, det også har givet"


Medarbejder feedback hos Panther Plast:
"Konsulenterne er meget inspirerende og top professionelle"

Salgschef hos DNP – Denmark:
"Vi var den første virksomhed, der anvendte Best Practice træningsmetoden tilbage i 90'erne, hvilket vi bestemt ikke
har fortrudt. Vores kunder og japanske ejere har været forbi, for personligt at tage mål af vores effektivitets- og
kvalitetsløft i hele virksomheden. Tilmed har vores største US-kunde efterfølgende implementeret det samme
system hjemme i USA"

Adm. direktør hos Glenco A/S:
"Vi har gjort Bedste Praksis (Next Practice) processen til et bærende element i den måde vi arbejder på i Glenco
- og vi fortsætter det systematiske arbejdet med at udbrede dette værktøj til resten af virksomheden"                  

Virksomheds ejer/kursusdeltager:
"Tusind tak for sidst. Det var et rigtig godt indlæg I lavede og folk var meget begejstrede efterfølgende. En del af bestyrelserne
vil bruge princippet "Fra modstand til fælles fokus " i deres bestyrelsesarbejde næste år, så det var jo en udpræget succes
– TAK for det!"

Projektleder/kursusdeltager:
"Jeres præsentation var rigtig god og det var genialt med de forskellige huskeregler der kom frem undervejs - det talte til alle
typer og for en gang skyld kunne jeg faktisk huske det jeg havde hørt, da jeg gik hjem. Lidt af en sjældenhed!!! :-)"
 


HR-ansvarlig/kursusdeltager:
"Tak for et rigtig godt indlæg i tirsdags. Det gjorde I sgu godt.
Jeg står og skal holde et personalemøde i morgen eftermiddag
for virksomhedens ansatte og dér kunne jeg godt tænke mig at bruge lidt af det I talte om i tirsdags."

Administrationschef/kursusdeltager:
"Alle hattende af for jer  - tak for et rigtigt spændende indlæg. De små nakkehår har knebent lagt sig endnu. Trist, at så mange
gik glip af det, men dem der ikke gjorde, har jeg kun fået positive tilbagemeldinger fra."


Tilbage til forsiden >>>

Manstep - Fugleparken 71 - 2690 Karlslunde - Telefon: 46 15 15 52 - Telefax: 46 15 15 54 - E-mail: info@manstep.dk
SITEMAP:IntroSeo (IKKE SLETTE!!)
Signifikant virksomhedsudvikling
Organisk virksomhedsudvikling
Personlig coaching
Innovation
Videndeling på tværs af mennesker og landegrænser
Lederseminar
Fra modstand - til fælles fokus (De 6 kasketter)
Business Excellence
Lean Management
Best Practice Training
Dynamisk Projektstyring
Viden Coaching
Next Practice
WorkDynamic
Costumer’s Voice